آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود اطلاعات مهمی در خصوص معاملات املاک وجود دارد که دانستن انها واجب می باشد

بایگانی
پیوندها

آیا شهر گرگان محل مناسبی برای مهاجرت هست؟

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

آیا شهر گرگان محل مناسبی برای مهاجرت هست؟ 

ازآنجایی‌که مهاجرت و مسافرت به دانسته‌ها و اطلاعات قبلی نیاز دارد، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد گرگان و استان گلستان در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تصمیم بگیرید. امیدواریم این مطالب برای شما مثمر ثمر بشد.

ویژگی های شهر گرگان:

گرگان یکی از شهرهای واقع در جنوب غرب استان گلستان است، شهری که میان چهار شهر گنبدکاووس، علی‌آباد، بندر ترکمن و کردکوی قرار دارد. هم‌مرز با دریا نیست ولی نزدیک به دریاست و هم‌جوار با جنگل‌های سرسبز ناهار خوران و روستای تاریخی زیارت.

گرگان را شهری توریستی می‌دانند و آن را شهری تاریخی و تفریحی با عنوان جرجان می‌خوانند. این شهر واقع در استان گلستان، یکی از زیباترین و مهاجرخیزترین شهرهای استان‌های شمالی کشورمان ایران است. قومیت‌های زیادی نیز در این شهر زندگی می‌کنند.

شهرهای جنوبی و جنوب غربی استان برای مهاجرت مناسب‌تر از بخش‌های دیگر استان هستند. گرگان نیز یکی از شهرهای همین بخش می‌باشد. می‌خواهیم خانه‌ای در شمال خریداری کنیم، تعداد زیادی از مشاورین املاک شهر گرگان را پیشنهاد می‌دهند و آن را انتخاب شایسته‌ای می‌دانند اما چرا؟ با ما همراه باشید تا دلایل این پیشنهاد برایتان روشن شود.

استحکام خانه‌های ویلایی گرگان.


خریدوفروش خانه در گرگان بسیار زیاد است. سازندگان خانه‌های ویلایی نیز به همین دلیل شروع به ساخت‌وساز در آن نموده‌اند. رقابت بر سر استفاده از مصالح خوب و رعایت استاندارهای ساختمان‌سازی است.

در حقیقت در شهرهایی که رقابت بر سر ساخت‌وساز زیاد می‌شود، رعایت اصول ساخت‌وساز نیز به بالاترین حد خود می‌رسد تا سازنده بتواند خود را به مشاورین املاک به‌خوبی معرفی کند. به‌این‌ترتیب، بنگاه مسکن از طرف مشتری مورداطمینان قرار می‌گیرد و سازنده نیز به‌عنوان سازنده‌ای باوجدان، پیشنهادات بسیاری جهت ساخت‌وساز دریافت می‌کند.

در چنین شهرهایی اکثر خانه‌های ویلایی، سند شش‌دانگ دارند. شما می‌توانید پس از استعلام در مورد سند آن‌ها برای خرید اقدام کنید.

ما در این مبحث به مهم‌ترین مورد از موارد خریدن خانه در گرگان پرداختیم (استانداردسازی). به این طریق خاطر شما را بابت استحکام و استانداردسازی خانه‌های گرگان آسوده نمودیم. حال تصمیم داریم در مورد مزایای دیگر این شهر خدمتتان توضیحاتی ارائه کنیم.

مزایای خرید خانه ویلایی در گرگان:

موقعیت جغرافیایی گرگان یکی از دلایل خرید خانه در این شهر می‌باشد. بیشتر خریداران خانه‌های ویلایی، پایتخت‌نشین هستند. شاید به دلیل آن‌که کاملاً از حال و هوای پایتخت دور باشند، این شهر را انتخاب نموده‌اند. زیبایی جاده‌های حبس شده در بین درختان سر به آسمان کشیده و جنگل‌های زیبای واقع در این شهر، هر انسانی را به خود جذب می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری که هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند. آبشارهای رنگو، لوه و پارک‌های جنگلی کردکوی، ناهار خوران و همچنین مناطق تاریخی مانند روستای زیارت و چشمه آب گرم آن و ... وسوسه‌انگیزند.

مسجد جامع گرگان ‌که بنای آن شکل هندسی مربع‌مستطیلی دارد و حدود ۱۶۰۰ مترمربع وسعت دارد. این مسجد بازمانده از عصر سلجوقیان و روی مناره‌های کروی شکل آن کتیبه‌ای به خط کوفی قرار دارد. این مسجد در کنار بازار اصلی نعل‌بندان این شهر قرار دارد و از مکان‌های تاریخی گرگان نیز هست.

مکان‌هایی مانند پارک ملی گلستان که اولین پارک ملی ایران است. دیوار دفاعی گرگان‌ که رتبه سومین دیوار طولانی جهان را به خود اختصاص داده است. این دیوار در حدود نود سال طول کشید تا ساخته شود و طول آن دویست کیلومتر است.

غذاهای محلی که هرکدام عطروطعم مخصوص همان قومیت سازنده‌اش را می‌دهد. از ترک و بلوچ و فارس گرفته تا ترکمن و مازنی و ... هرکدام هنر خاص خود را دارند و ... که در حوصله این متن نمی‌گنجد، از مزایای خرید خانه است.

اقتصاد گرگان چگونه است؟

چنانچه قصد مهاجرت به گرگان را دارید، بهتر است در مورد اقتصاد آن نیز اندکی بدانید. قبل از انقلاب به دلیل خاک حاصلخیز این منطقه، فعالیت‌های عمده روی محصولات کشاورزی و صنایع وابسته به آن بود. کارخانجات پنبه‌پاک‌کنی و آردسازی، واحدها و سازمان‌های بزرگی مثل صنعت چوب شمال، کشت و صنعت گل چشمه، تخته شهید باهنر، کشت و صنعت گرگان، نئوپان شموشک و ... عمده صنعت این استان را تشکیل می‌دادند.

معادن بسیاری از صدف کوهی، سنگ نسوز، سنگ لاشه آهکی، سنگ گنبد و زغال‌سنگ در این استان وجود دارند که اقتصاد گرگان را شکوفاتر می‌نمایند.

پس از انقلاب اما واحدهای صنعتی مانند روغن‌کشی شرکت یگانه خزر، شرکت شیما فیلم، شرکت کامنوش، روغن‌کشی پنبه نظام‌آباد، طرح تولید شرکت پیام سکنی، پاستوریزه کردکوی، شرکت گلستان عصاره، شرکت کشت و صنعت سویا و… نیز به آن‌ها اضافه شد.

چنانچه مایل به سکونت موقت یا دائم در این استان و یا شهر گرگان هستید، به سایت ما مراجعه نموده و خانه ویلایی خود را انتخاب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی