آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود اطلاعات مهمی در خصوص معاملات املاک وجود دارد که دانستن انها واجب می باشد

بایگانی
پیوندها

خرید آپارتمان در گرگان

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

خرید آپارتمان در گرگان:

این روزها به دلیل مسافرت‌های همگانی از کلان‌شهرها به گرگان و دیگر شهرهای شمالی، مسافران خرید، رهن و یا اجاره طولانی‌مدت آپارتمان را ترجیح می‌دهند. برای این کار بهتر است در مورد شهری که می‌خواهند در آن به مدت طولانی ساکن شوند، اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند بادید بازتری خرید داشته باشند و هنگام فروش به مشکلی برنخورند.

خرید آپارتمان در گرگان چگونه است؟

با توجه به افزایش مسافرت‌ها در دهه‌های اخیر به گرگان، خرید آپارتمان و کلاً خرید ملک امری ضروری به نظر می‌رسد. در هنگام تعطیلات که مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور به‌خصوص کلان‌شهرها به این استان شگفت‌انگیز با آب‌وهوای فرح‌بخش آنسفر می‌کنند.

قبل از اقدام به خرید بهتر است کمی در مورد گرگان اطلاعات به دست آوریم تا بتوانیم در بهترین شرایط و مطابق با سلیقه‌مان اقدام به خرید آپارتمان نماییم. بنابراین در این مطلب نکاتی در این مورد قید نموده‌ایم که مطمئناً بسیار کمک‌حال شما در خرید آپارتمان در گرگان خواهد بود.

راهنمای خرید آپارتمان در گرگان:

گرگان مرکز استان گلستان در کشور ایران است. این شهر نیز مانند شهرهای دیگر استان‌ها دارای مناطقی با امکانات کم، امکانات متعادل و امکانات بالا برای زندگی می‌باشد که به‌اصطلاح به آن بالای شهر و مرکز شهر و پایین شهر گفته می‌شود.

مسلماً بودجه‌ای که برای خرید آپارتمان در بالای شهر در نظر می‌گیرید، با پایین شهر بسیار متفاوت خواهد بود. پس در ابتدا بهتر است تصمیم بگیرید که در کدام قسمت شهر گرگان و با چه امکاناتی می‌خواهید آپارتمان تهیه کنید.

محله‌هایی مانند نهارخوران، شهرک مخابرات، سروش جنگل، فلکه کاخ، جانبازان و ... محله‌های گران ازنظر خرید آپارتمان هستند. مثلاً برای یک آپارتمان دوخوابه صدوبیست متری در سال 97، بودجه‌ای در حدود هشت‌صد میلیون نیاز دارید. شما برای سکونت در این محله‌ها باید از متری چهار میلیون تا هشت میلیون بودجه کنار بگذارید.

اگر می‌خواهید بودجه کمتری را برای خرید آپارتمان در گرگان در نظر بگیرید درحالی‌که خواهان امکانات نیز هستید، بهتر است در محله‌های فلکه شهرداری، گلشهر، طالقانی، علی محمدی، خیابان حافظیه، عدالت، گرگان پارس و ... به دنبال آپارتمان موردنظرتان باشید. در این محله‌ها آپارتمان از متری دو میلیون تا چهار میلیون قابل‌خرید است.

چنانچه مایلید بودجه کمتر ز این حد برای خرید آپارتمان در گرگان کنار بگذارید، بهتر است سراغ محله‌هایی مانند شهرک شهریار، ویلا شهر، شهرک امام، فلکه شهدا، جهاد مرکزی، حافظ و سعدی، بلوار انتظام و ... بروید. در این محله‌ها آپارتمان از متری یک و نیم میلیون تا دو میلیون می‌توانید بیابید.

درهرحال انتخاب محله‌یکی از نکات مهم در خرید آپارتمان است اما انتخاب مشخصات ملک نیز از نکات مهم دیگر می‌باشد. در زیر کمی در مورد معیارهای انتخاب شرایط آپارتمان خدمتتان توضیحاتی ارائه نموده‌ایم.

شرایط انتخاب آپارتمان در گرگان:

قیمت آپارتمان در برابر شرایط مختلف، متفاوت است. مثلاً داشتن امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ، انباری، طبقه‌ای که واحد در آن قرار گرفته است، واحدهای قولنامه‌ای و بدون سند و ... تفاوت قیمتشان از زمین تا آسمان است.

«    واحدهایی که در طبقه زیر همکف قرار دارند، در شمال کشور، اصلاً مناسب زندگی برای افرادی که در محیط خشک و بدون رطوبت زندگی کرده‌اند، نیستند. این واحدها بسیار ارزان هستند. اگر آپارتمان آسانسور و پارکینگ داشته باشد، مبلغ آن بالاتر است.

«    آسانسور فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت آپارتمان است. اگر مایلید بودجه کمتری برای خرید در نظر بگیرید و اگر در میان افراد خانواده‌تان، افراد مسن یا افرادی که مشکلات حاد زانو دارند، وجود ندارد، بهتر است از آسانسور بگذرید. می‌توانید این مبلغ اضافه را به متراژ آپارتمان اضافه کنید و یا محله‌ی بهتری را برای خرید انتخاب نمایید.

«    خرید آپارتمان در حاشیه شهر گرگان، ارزان‌تر از مرکز شهر یا داخل شهر است. داخل شهر به دلیل دسترسی آسان به امکاناتی مانند مراکز درمانی و جاده‌های آسفالت و ... قیمت بالاتری دارند. خارج شهر و به اصطلاح حاشیه شهرها، به دلیل امکانات کمتر، ارزانتر هستند. اما بعضی ها داخل شهر را به دلیل شلوغی آن ترجیح نمی دهند.

«    آپارتمان‌های قولنامه‌ای به دلیل نداشتن سند ملکی ارزان‌تر از آپارتمان‌های سنددار است. ملکی که سند داشته باشد، وام هم می‌توان با آن گرفت و کمک بودجه کنار گذاشته شده برای شماست. در حقیقت وام باعث می‌شود که شما بتوانید ملک بزرگ‌تر با شرایط بهتری خریداری نمایید. پس‌ازآن می‌توانید مبلغ اضافه‌شده تحت نام وام را ماهانه به‌صورت اقساطی به بانک پرداخت نمایید.

آپارتمان‌های بدون پارکینگ در گرگان ارزان‌تر هستند. این ساختمان‌ها به‌سختی فروش می‌روند و اگر مایل نیستید به‌زودی آپارتمانتان را بفروشید، می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه، دور پارکینگ را خط بکشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی