آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود اطلاعات مهمی در خصوص معاملات املاک وجود دارد که دانستن انها واجب می باشد

بایگانی
پیوندها

بهترین رستوران‌های گرگان

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بهترین رستوران‌های گرگان:

گرگان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در ایران است. طبیعت بکر این شهر، توجه بسیاری از جهانگردان را به خود معطوف داشته است. به دلیل قومیت‌های مختلفی که دارد، رستوران‌های مختلف با غذاهای بسیار متنوعی نیز دارد.

به نظر شما چرا شهرهای شمال کشورمان را قلمرو پادشاهی غذاها می‌دانند و چرا غذاهای شمالی جزو خوشمزه‌ترین غذاهاست؟ مسافران به شهرهای شمالی ایران، معتقدند هوای شمال اشتهای انسان را به غذا زیاد می‌کند و شمالی‌ها دست‌پختشان بسیار عالی ست. مگر می‌شود غذای خوشمزه و شکم گرسنه چیزی نخوریم.

چنانچه برای مسافرت به گرگان برنامه‌ریزی نموده‌اید، نگران غذا نباشید زیرا قدم‌به‌قدم آن پر است از رستوران‌های زیبا و مجلل، جگرکی‌های مورداطمینان و فست‌فودهای عالی. می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی را در تنوع زیاد، در این شهر نوش جان کنید.

در مطالب زیر سعی نموده‌ایم بهترین رستوران‌های این شهر را تا اندازه‌ای که در حوصله متن باشد، خدمتتان معرفی نماییم.


بلوار نهارخوران گرگان و رستوران‌هایش:

نهارخوران گرگان

این بلوار در یکی از معروف‌ترین مناطق گردشگری با زیباترین طبیعت بکر قرار گرفته است. بلوار نهارخوران در جنوب شرقی گرگان و در فاصله چهار کیلومتری این شهر واقع شده است. تعداد زیادی رستوران در این منطقه وجود دارد که برخی از آن‌ها یا کیفیت غذای مناسبی ندارند و یا قیمت غذاهایشان بسیار بالاست. ازاین‌رو تعدادی از بهترین رستوران‌های بلوار نهارخوران را بر اساس نظر مسافران انتخاب نموده‌ایم که خدمتتان معرفی می‌کنیم.


رستوران باباطاهر گرگان:


رستوران باباطاهر گرگان

این رستوران زیبا با چشم‌انداز درختانِ مسیر نهارخوران و جنگل زیبای آن، با سرو غذاهای بسیار لذیذ با منوی متنوع، مسافران را به‌سوی خود جذب می‌کند. رستوران گردان آن، فضایی خانوادگی و رمانتیک فراهم می‌آورد تا مسافران برای بارهای دیگر نیز به این رستوران قدم بگذارند.

مرکز تفریحی که در کنار این رستوران تعبیه شده است، آن را از اینکه صرفاً یک غذاخوری ساده باشد دور نموده و به یک مرکز تفریحی تبدیل کرده است.

آدرس رستوران باباطاهر گرگان= مسیر جنگل نهارخوران، خیابان ولیعصر



رستوران عمارت گرگان:

یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های این شهر، رستوران عمارت است. این رستوران، هم فضای زیبایی دارد و هم غذای باکیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهد. ساختمانی است به سبک ساختمان‌های مراکشی که مشابه مسجد الحمرا ساخته شده است. در این رستوران انواع غذاهای رسمی و غیررسمی سرو می‌شود.

رستوران عمارت گرگان

غذاهای محلی در این رستوران بسیار خوشمزه است. غذاهای فست‌فودی و غذاهای دریایی نیز در منوی مفصل این رستوران دیده می‌شود.

آدرس رستوران عمارت گرگان= خیابان ولی‌عصر، خیابان عدالت ۲۸

رستوران بارانک گرگان:


رستوران بابانک گرگان

رستوران بارانک که در بلوار نهارخوران قرار دارد، انواع اقسام غذاهای محلی و دریایی و فست‌فود را با منوی بسیار متنوع برای مسافران عزیز این شهر، سرو می‌کند.




غذاهایی همچون دیزی و لازانیا و کشک‌بادمجان نیز در این رستوران می‌توانید سفارش دهید. کافی ست یک‌بار از غذاهای این رستوران سفارش دهید، مطمئن باشید که تا مدت‌ها طعم آن را فراموش نمی‌کنید.



آدرس رستوران بارانک گرگان= بلوار نهارخوران، نبش شهرک تالار


رستوران بهشت هیرکان گرگان:


بهشت هیرکان گرگان

بهشت هیرکان، مجموعه‌ای است که مسافران بسیاری هرساله به آن مراجعه می‌نمایند تا تجدید خاطره کنند. این مجموعه دارای چایخانه، رستوران ایرانی و سنتی، فست‌فود، کافی شاپ و مکان تفریحی می‌باشد. هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشید، مطمئناً شما هم هرسال به این بهشت پا می‌گذارید.

آدرس رستوران بهشت هیرکان گرگان= میدان ناهار خوران

رستوران اکبر جوجه گرگان:

درست است که رستوران‌های اکبر جوجه در تمام شهرهای ایران شعبه دارد ولی این شعبه، لطف دیگری دارد. در فضای باصفای رستوران، بهترین جوجه و خوش‌طعم‌ترین مرغ‌ترش گرگانی را می‌توانید نوش جان کنید. تفاوت این رستوران با رستوران‌های دیگر این است که مجبور نیستید زیاد منتظر بمانید تا غذای سفارش داده‌شده آماده شود. غذای سفارش داده‌شده به‌سرعت روی میز شماست.

آدرس اکبر جوجه گرگان= ابتدای کمربندی

رستوران سید مسعود گرگان:

رستوران سید مسعود گرگان

رستورانی که به ششلیک‌هایش معروف است. این رستوران در نهارخوران قرار دارد و منو غذاهای کبابی آن بسیار متنوع است.

آدرس رستوران سید مسعود گرگان= بلوار نهارخوران، نبش پل سید مسعود


رستوران شکوه دریا گرگان:

رستوران شکوه گرگان


اگر دلتان برای غذای خانگی لک‌زده است، بهتر است به این رستوران بروید و از غذاهای خانگی آن نوش جان کنید.

این رستوران در کنار موزه این شهر و در وسط پارک شهر قرار دارد. غذاهای خانگی آن مانند باقالا قاتق با ماهی، بادمجان کبابی، سبزی‌پلو و هر غذای محلی که فکرش را هم نمی‌توان از سر گذراند. آشپزهای خانم بسیار تمیز و باسلیقه غذاها را تزئین می‌کنند و سرو می‌نمایند.

آدرس رستوران شکوه دریا گرگان= میدان شهرداری، پارک شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی