آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود اطلاعات مهمی در خصوص معاملات املاک وجود دارد که دانستن انها واجب می باشد

بایگانی
پیوندها

انتخاب بهترین شهر شمالی برای خرید خانه

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

انتخاب بهترین شهر شمالی برای خرید خانه:

خرید خانه ویلایی در یکی از شهرهای شمالی کار آسانی است به‌شرط آنکه شهر موردنظرتان را با دقت انتخاب نمایید. انتخاب شهری از شهرهای شمالی کشورمان، به عوامل زیادی ازجمله بودجه، سلیقه، آب‌وهوا، ساحلی یا جنگلی بودن و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد که در این مطلب به‌صورت مشروح آورده شده است.

خرید خانه ویلایی در شمال به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، نوع نیاز شما به ملک است. اینکه برای اقامت در سفر اقدام به این کار نموده‌اید یا برای سرمایه‌گذاری و یا ... . درهرصورت با رعایت اصول مربوطه برای انتخاب شهری که بتوانید در آن خانه ویلایی معامله کنید، خرید خانه کار آسانی است.

در این مطلب ما مورد انتخاب شهر و خرید خانه ویلایی را برای مسافرت بررسی نموده‌ایم و در مباحث بعدی به مورد سرمایه‌گذاری می‌پردازیم. پس از مطالعه این مطالب و انجام نکات یادآوری شده در آن، می‌توانید بهترین شهر شمالی را انتخاب نموده و اقدام به خرید ملک نمایید.

نکات مهمی در انتخاب شهر برای خرید ملک مهم است. ازجمله نوع جنگلی یا ساحلی بودن شهر، آب‌وهوا، توریستی یا غیر توریستی بودن و بسیاری نکات دیگر که آن‌ها را یادآور می‌شویم.

خرید خانه ویلایی:

هنگامی‌که به معامله خانه ویلایی فکر می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که شهر موردنظر را انتخاب نمایید، باید به فروش آن‌هم فکر کنید. شاید روزی تصمیم گرفتید به شهر دیگری برای خرید ملک بزرگ‌تری نقل‌مکان نمایید. یا بخواهید در همان شهر، ملکی با وسعت بیشتر معامله کنید. در این حالت موقعیت شهری که ملک در آن قرار گرفته است، بسیار مهم است.

ویژگی‌های شهر شمالی برای خرید خانه ویلایی:

کیفیت خریدوفروش ملک، بستگی به تفاوت شهرها باهم دارند. این تفاوت‌ها همان ویژگی‌های شهر شمالی را می‌سازد.

ویژگی‌هایی مانند جمعیت، جنگلی یا ساحلی بودن، امکانات، امنیت، زیبایی، خوش‌مسیری و ... که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم. به امید آنکه این اطلاعات برای شما عزیزانی که می‌خواهید جهت خرید خانه ویلایی اقدام نمایید، مثمر ثمر باشد.

میزان بودجه: مسلماً خرید خانه ویلایی در هر شهر منوط به میزان بودجه‌ای است که برای خریدتان در نظر گرفته‌اید. شهرهای معروف و پرجمعیت ازلحاظ گردشگری، بودجه‌ی زیاد را می‌طلبد و شهرهای کوچک و کم‌جمعیت، بودجه‌ی کم. البته اگر در شهرهای بزرگی که مدنظرتان است، به دنبال خانه‌هایی دور از شهر باشید، با بودجه پایین نیز می‌توانید ملک تهیه کنید.

خوش‌مسیر بودن: خرید خانه ویلایی در شهری که خوش‌مسیر است، بر شهرهای بدمسیر ارجحیت دارد. شهرهای شمالی بدون استثناء در ایام تعطیلات، جاده‌های شلوغی دارد. حال فکر کنید با خستگی از راه رسیده‌اید و باید مدت‌ها در ترافیک شهری معطل شوید تا به خانه ویلایی خود برسید. اینکه در ترافیک مانده‌اید، بدمسیری خانه ویلایی را نشان می‌دهد یا انتخاب نادرست شهر برای خرید ملک؟ مسلماً انتخاب نادرست شهر است که شما را در مسیر ترافیک قرار می‌دهد. بسیاری از شهرها ضمن داشتن امکانات، خوش‌مسیر هم هستند. سعی کنید آن شهرها را بیابید.

جمعیت شهر: خرید خانه ویلایی در شهری که جمعیت آن در حد انفجار است، جز ناآرامی چیزی دربر ندارد. شما اگر بهترین خانه ویلایی را داشته باشید ولی نتوانید یک‌لحظه در آن احساس آرامش کنید، چه فایده‌ای دارد؟ ترجیح می‌دادید در شهر خود بمانید و به مسافرت فکر نکنید. هر چه جمعیت در شهری که انتخاب نموده‌اید، بیشتر باشد، در محله‌ای که ملک معامله نموده‌اید نیز تراکم‌ جمعیت احساس می‌شود. بیشتر اوقات، جمعیت زیاد، موارد زیر را نیز به همراه دارد. دعواهای همسایه‌ها باهم، سروصدای بچه‌ها، رفت‌وآمد اتومبیل و موتور، وجود اراذل‌واوباش و ... که مخل آسایش شما و خانواده است.

شهر موردنظر ساحلی باشد یا جنگلی؟ خیلی مهم است که معامله خانه ویلایی در چه نوع شهری انجام شود. انسان‌ها دارای سلایق مختلف هستند. بعضی جنگل، بعضی ساحل و بعضی کوه‌های شمال را دوست دارند. البته هستند کسانی که فقط هوای شمال را می‌پسندند و زمان‌هایی که در شمال کشور هستند، همواره در خانه ویلایی خود می‌مانند. اگر برایتان نوع ملک مهم نیست بهتر است شهر جنگلی را انتخاب کنید. در خانه‌های جنگلی در بسیاری از شهرها، به دلیل وجود جنگل، مناظر گوناگونی را تجربه می‌کنید. مثلاً در گرگان، در هر فصل، درختان به رنگ‌های مختلف دیده می‌شوند؛ اما ساحل فقط شن دارد و دریا، صدای موج و غروب آفتاب که پس از مدتی برای انسان تکراری می‌شود. در ضمن، در تابستان شرجی بودن و رطوبت بیش‌ازحد آن و در زمستان سرمای استخوان سوزش، انسان را دل‌زده می‌نماید.

 نظافت و شخصیت: تمیز بودن و رعایت نظافت شهری و همچنین نوع برخورد افرادی که ساکن شهر هستند، در خرید خانه بسیار مهم است. ظاهر کثیف خیابان، ساحل و جنگلی که جلوی درب خانه ویلایی ماست، حس بدی را به ما منتقل می‌کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی