آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

آپارتمان

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود

در این وبلاک مطالبی در مورد خرید و فروش ملک و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود اطلاعات مهمی در خصوص معاملات املاک وجود دارد که دانستن انها واجب می باشد

بایگانی
پیوندها
خرید خانه ویلایی برای سرمایه‌گذاری در گرگان:
خرید خانه ویلایی در شمال کشور برای سرمایه‌گذاری مناسب است. البته چنانچه قوانین خریدوفروش را بدانید؛ زیرا با اطلاع از قوانین است که ضرر نمی‌کنید.
گاهی ممکن است شیب سودآوری مسکن رو به بالا باشد و گاهی این شیب به سمت پایین سقوط کند. اگر اطلاعات کامل از خریدوفروش ملک داشته باشید، امکان شیب نزولی برای شما کمتر خواهد شد.
کلید موفقیت در سرمایه‌گذاری خانه:

خرید خانه
چنانچه می‌خواهید در سرمایه‌گذاری موفق شوید، بهتر است در گرگان یا هر شهر شمالی، ملک بخرید. همواره باارزش‌ترین ملک، زمین است. زمین هیچ‌گاه سیر نزولی در قیمت ندارد. قریب به‌اتفاق سرمایه‌گذاران بزرگ و سرمایه‌داران خبره، اموال غیر نقدی‌شان، زمین است. این سرمایه‌داران به موضوع سودمند بودن زمین واقف‌اند و با تمام سرمایه‌های غیر نقدی‌شان در زمان رکود بازارِ فروش، زمین می‌خرند.
اکثر افرادی که روی ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند در زمان رکود به خرید خانه یا آپارتمان تن نمی‌دهند و خرید زمین را ترجیح می‌دهند. البته چنانچه مایل به استفاده از خانه ویلایی‌تان باشید و در ضمن قصد سرمایه‌گذاری نیز داشته باشید، بهتر است خانه ویلایی بخرید نه زمین.
اگر قوانین ساخت‌وساز را می‌دانید، می‌توانید داخل زمین خریداری‌شده خانه ویلایی بسازید؛ زیرا نیاز به استفاده از آن دارید.
شوک در بازار خرید ملک:
در کشور ایران برای خرید خانه ویلایی و مسکن موضوعی به نام عرضه و تقاضا داریم. این موضوع به‌خصوص در شمال کشور فراگیرتر است. متأسفانه فرهنگ غلطی است که در بازار مسکن شکل گرفته است.
این فرهنگ غلط همان شوک در بازار ملک است. معنی آن اینست که درمواقعی که قیمت خانه رو به افزایش باشد، تقاضا برای خرید خانه زیاد می شود و برای اجاره یا رهن آن کم می شود. برعکس اگر قیمت مسکن افت داشته باشد، تقاضا برای اجاره زیاد است و برای خرید کم می شود!!!!!
تعجب نکنید. به همین دلیل می گوییم فرهنگ غلط...
اولین تجربه برای سرمایه‌گذاری با خرید خانه:

2222

اگر اولین تجربه خرید خانه ویلایی را ندارید و این بار می‌خواهید تجربه کنید، توصیه ما برای شما اینست که مطالب زیر را به دقت بخوانید. پس از مطالعه مطالب زیر، سعی در عمل به آنها داشته باشید تا در اولین سرمایه‌گذاری خود موفق و پیروز باشید.
مشورت با مشاورین املاک: اگر مشاور املاکی را می شناسید حتما برای خرید با او مشورت کنید. اگر نمی شناسید از چندین مشاور املاک مشورت بگیرید و سپس از بین نظرات آنان و پس از جمع بندی، آن را به کار ببندید. به یاد داشته باشید که با نظر یک مشاور، اقدام ننمایید.
انتخاب درست شهر مورد نظر: خرید خانه ویلایی در شهر پر طرفدار برای شما بسیار سودآور است. اگر احساس می کنید که بودجه در نظر گرفته شده برای شهر مورد نظر به اندازه نیست، سعی کنید متراژ خانه را کوچکتر انتخاب کنید ولی از آن شهر چشم پوشی نکنید و به شهری که وضعیت سرمایه‌گذاری درستی ندارد، خانه بخرید.
خط قرمز خرید خانه: مناطقی که از لحاظ جرم و جنایت بد نام هستند، خانه نخرید. به این مناطق، جرم خیز می گویند. کافیست از کلانتری محله استعلام نمایید. مناطق جرم خیز را در مناطق ممنوعه بگذارید. اشکالی ندارد اگر کمی بیشتر تحقیق کنید که در اولین معامله خود دچار آسیب نشوید.

بررسی قیمت خانه و محاسبه صحیح: چنانچه از یک مشاور املاک کمک بگیرید، می‌توانید قیمت زمین و ساخت خانه ویلایی در همان زمین را به دست آورده و با هزینه کنتورهای آب و برق و گاز و تلفن و تمامی امکانات جمع کنید تا قیمت خانه ویلایی به درستی به دست بیاید. به این وسیله می‌توانید خرید ملک را با قیمت صحیح انجام دهید.
سند مطمئن خانه:
اگر اولین تجربه سرمایه‌گذاری خود را با خرید خانه ویلایی انجام می دهید، با خانه سند دار شروع کنید. ساختمانهای نیمه کاره، بدون پایان کار، بدون پروانه و ... ممنوع است. چون تازه شروع به انجام این کار نموده اید، ممکن است دچار ضرر شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی